Współpraca pomiędzy bukmacherami a gwiazdami sportu i mediów jest powszechna i przynosi korzyści obu stronom. Niedawno taka współpraca nawiązana została pomiędzy dziennikarzem sportowym Andrzejem Twarowskim a firmą TOTALbet.
Firmy bukmacherskie, tak jak wiele innych marek i przedsiębiorstw z różnych branż, często korzystają z pomocy znanych i popularnych osób do promowania swojej oferty. Sportowcy, dziennikarze, ludzie mediów i celebryci często pojawiają się w reklamach legalnych bukmacherów. Doskonałym przykładem takiej współpracy jest zainicjowana niedawno współpraca pomiędzy Andrzejem Twarowskim a firmą TOTALbet.
Kim jest Andrzej Twarowski
Andrzej Twarowski to popularny dziennikarz i komentator sportowy, który po chwilowej przerwie obecnie znów współpracuje z platformą cyfrową NC+, gdzie komentuje mecze angielskiej Premier League, a także pełni rolę prowadzącego program mediach społecznościowych i od lat należy do najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce.
Współpraca z TOTALbet
Z popularności Andrzeja Twarowskiego zdecydował się skorzystać jeden z legalnych polskich bukmacherów – „TOTALbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.”. Na początku października 2018 r. firma ogłosiła, że dziennikarz i komentator został jej ambasadorem. Bukmacher na swojej stronie internetowej, informując o podjęciu współpracy z Twarowskim, podkreśla jego wiarygodność, wiedzę i popularność. Sylwetka dziennikarza pojawia się także na profilach TOTALbet w mediach społecznościowych.
Współpraca TOTALbet z Andrzej Twarowskim nie ogranicza się bynajmniej wyłącznie do zaprezentowania jego sylwetki na tle logo bukmachera. Dziennikarz promuje bukmachera w mediach społecznościowych, a TOTALbet na swoich profilach w social media publikuje krótkie filmiki z jego udziałem, w których Andrzej Twarowski typuje wyniki nadchodzących spotkań, np. w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Ponadto dziennikarz w swoich postach często oznacza TOTALbet i subtelnie zachęca do korzystania z usług bukmachera. Planowane są także konkursy i niespodzianki dla graczy z udziałem Twarowskiego.
Jak mówi sam zainteresowany: Jestem przekonany, że razem z TOTALbet nieraz zaskoczymy kibiców. Moją rolą jest zadbać o niebanalne treści, więc śledźcie uważnie to, co dzieje się w moich mediach społecznościowych i w kanałach TOTALbet. Szykujemy parę niespodzianek. Optymizm dziennikarza podziela również dyrektor marketingu bukmachera, który liczy na udaną i owocną współpracę.
Nie tylko TOTALbet
Kontrakt pomiędzy TOTALbet a Andrzejem Twarowskim nie jest pierwszym ani jedynym przykładem zaangażowania dziennikarza sportowego w promocję legalnego bukmachera. Tego rodzaju forma promocji jest często wykorzystywana przez firmy z branży. Wystarczy wspomnieć choćby o współpracy popularnych dziennikarzy Mateusza Borka, Michała Pola, Romana Kołtonia i Tomasza Smokowskiego z innym legalnym bukmacherem – firmą „E-TOTO Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.”.
Tego rodzaju działania marketingowe podejmować mogą oczywiście wyłącznie legalne firmy bukmacherskie.
Materiał powstał przy współpracy z partnerem